Biznes

Taśma z nadrukiem — potencjał marketingowy

Taśma z nadrukiem to produkt, który ma na celu promowanie firmy w nienachalny sposób. Pełni funkcję wizualną, ale i praktyczną, dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na to rozwiązanie. Zabezpiecza paczki oraz informuje klientów na temat marki, od której otrzymują paczkę. Taśmę z nadrukiem wykorzystują powszechnie firmy z branży e-commerce, ponieważ rzuca się w oczy i ułatwia zidentyfikowanie paczki. W poniższym artykule opowiemy nieco więcej o taśmach z logo firmy jako narzędziu marketingowym.

Dlaczego taś ma z nadrukiem to duży potencjał marketingowy?

Przede wszystkim taśma z nadrukowanym logo daje sygnał Klientowi, że firma podchodzi poważnie do obsługi przesyłek. Paczka nie tylko trafi do odbiorcy w nienaruszonym stanie, ale też daje sygnał, jaki produkt znajduje się wewnątrz. To bardzo istotne dla Klientów, którzy często robią zakupy przez internet.

Jeśli chcemy wykorzystywać taśmę z nadrukiem jako skuteczny marketing, warto utrzymać projekt w kolorystyce charakterystycznej dla marki. Wówczas kolory te pozostają w świadomości kupujących i pomagają zdobyć ich zaufanie. Taśma ma też znaczenie w kontekście estetyki przesyłki. Jeśli umieścimy na niej wyrazisty logotyp, ma szansę wyróżnić się na tle innych paczek wysyłanych do Klientów.

Na takim produkcie możemy umieścić także praktyczne informacje, takie jak:

  • ostrzeżenie o tym, że w środku przesyłki znajdują się delikatne i kruche przedmioty
  • numer telefonu, adres e-mail
  • adres firmy

Niektórzy przedsiębiorcy decydują się na umieszczenie na taśmie haseł reklamowych, by maksymalnie wykorzystać jej potencjał marketingowy.

Kiedy warto zdecydować się na taśmy z nadrukiem?

Obecnie taśma z nadrukiem traktowana jest jako lepsza metoda promocji niż biuletyny informacyjne, czy też ulotki. Wszystko ze względu na fakt, że marketing ten nie jest nachalny. Z tego powodu taśmy mogą być wykorzystywane przez każdego, kto chce skutecznie rozreklamować swoją firmę i zwiększyć jej rozpoznawalność.

Nie jest to kosztownym rozwiązaniem, dlatego może pozwolić sobie na nie większość przedsiębiorców. Taśma z nadrukowanym logo przyda się szczególnie tym, którzy sprzedają nieco delikatniejsze produkty. Może ona służyć jako ostrzeżenie dla odbiorcy, że należy uważać podczas rozpakowywania. Przede wszystkim jest trwalsza od taśmy papierowej, dlatego zapewnia maksymalne bezpieczeństwo. Ewentualnie może informować o przewozie kartonów, które mają niebezpieczną zawartość. Możemy samodzielnie zaprojektować taśmę, wybrać jej kolory, a także nadruk, jaki chcemy zamieścić.

Podsumowanie

Taśma z nadrukiem może być wykorzystywana na różne sposoby. Pozwoli ona nie tylko zidentyfikować i zabezpieczyć przesyłkę, ale i skutecznie reklamować firmę.

Related posts

Transport multimodalny – wyzwania XXI wieku

Organizacja eventów multimedialnych: 3 ważne rady

Pojemniki plastikowe okrągłe – na zupy i nie tylko!